Sunday, June 16, 2013

အိႏၵိယ-ျမန္မာ နယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရး လမ္းေၾကာင္းသစ္ေပၚရွိ တံတားက်ိဳးက်သျဖင့္ ဆက္သြယ္ေရး လမ္းေၾကာင္းမ်ား ေခတၱျပတ္ေတာက္


မုိးရာသီ အတြင္းတြင္ အသုံးျပဳေသာ အိႏၵိယ-ျမန္မာ နယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရး လမ္းေၾကာင္းသစ္ေပၚရွိ တံတားတစ္စင္းသည္ ဇြန္ ၁၅ ရက္နံနက္ ၀၀း၁၅ ခန္႔တြင္ က်ိဳးက်ခဲ့သျဖင့္ ဆက္သြယ္ေရး လမ္းေၾကာင္းမ်ား ေခတၱျပတ္ေတာက္ ခဲ့ရေၾကာင္း သိရွိရသည္။

အဆုိပါ တံတားသည္ ကေလးၿမိဳ႕မွ သံုးမုိင္ေက်ာ္ ကြာေ၀းၿပီး အာရွလမ္းမႀကီး၏ အစိတ္အပုိင္းျဖစ္ေသာ ကေလး-ဂန္႔ေဂါလမ္းေပၚရွိ သာစည္ေက်းရြာအနီးမွ သံေဘာင္ ေဘလီတံတားအမွတ္ ၁။ ၈၁ တံတားျဖစ္သည္ဟု သိရွိရသည္။

"ကားက တံတားကုိေရာက္ေတာ့ ည ၁၂ နာရီ ၁၅ မိနစ္ေလာက္ ရွိၿပီထင္တယ္။ ကြၽန္မက မအိပ္ေသးဘူး။ ကားေပၚက အသံေတြ ၾကားရတယ္။ ကားစပယ္ယာေလးက
ဆင္းၾကည့္တယ္။ ေနာက္ကားကုိ ေမာင္းခဲ့ဆုိၿပီး ေျပာသံၾကားတယ္။ ေနာက္ေတာ့ က်ိဳးက်သံၾကားရၿပီး သူတုိ႔အခ်င္းခ်င္း စကားေျပာသံေတြ ၾကားရတယ္။ တံတားက်ိဳးတဲ့ ျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ လူအေသအေပ်ာက္ေတာ့ မရွိဘူး ထင္ပါတယ္။ တံတားကုိ ကုန္ကားႀကီးေတြ မျဖတ္ရဘူးေလ။ သူတုိ႔ကားက အေပၚက ယႏၲရားစက္ႀကီးတစ္စီး တင္လာေသးေတာ့ ဒဏ္မခံႏုိင္လုိ႔ က်ိဳးက်တာ ထင္ပါတယ္" ဟု အဆုိပါ တံတားထိပ္တြင္ ေနထိုင္သူ အမ်ိဳးသမီးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ကေလး၀-ယာႀကီး-မုံရြာလမ္း ပိတ္ထားမႈေၾကာင့္ ခရီးသည္တင္ မွန္လံုယဥ္မ်ား၊ နယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရးအတြက္ ပုိ႔ေဆာင္ေနေသာ ကုန္ကားမ်ားသည္ ယခုကဲ့သို႔ မုိးရာသီ ကာလအတြင္း၌ လမ္းေၾကာင္းသစ္အျဖစ္ ကေလး-ဂန္႔ေဂါ-မုံရြာ-မႏၲေလးလမ္းကုိ အသုံးျပဳ၍ သြားလာလ်က္ ရွိသည္ဟု သိရွိရသည္။

"ကားက သစ္တင္တဲ့ကားဗ်။ ယႏၲရားကားႀကီး တစ္စင္းကုိ တင္လာတာ။ ေအာက္မွာ ကုန္ကားႀကီးေတြသြားတဲ့ ကြင္းလမ္းရွိတယ္။ သူက တံတားေပၚကျဖတ္လုိ႔ က်ိဳးက်တာ။ အခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ ေခ်ာင္းေရက သိပ္မမ်ားေတာ့ ကြင္းလမ္းက သြားေနၾကတယ္" ဟု အဆုိပါတံတား က်ိဳးက်သည့္ ေနရာသုိ႔ သြားေရာက္ခဲ့သူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

၂၀၁၃ -၂၀၁၄ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြက္ ကေလး-ဂန္႔ေဂါလမ္းအတြက္ ျပင္ဆင္စရိတ္ ရန္ပုံေငြ က်ပ္ ၁၂၅၀ သန္း လ်ာထားေပးခဲ့သည္ဟု သိရသည္။

No comments:

Post a Comment