Customer မ်ားသို႔ ပန္ၾကားခ်က္
၂၈.၇.၂၀၁၃ ရက္ေန႔ တနဂၤေႏြည ၉နာရီခြဲခန္႔တြင္ Max Energy ၏ သုဝဏၰ
စက္သံုးဆီအေရာင္းဆိုင္၌ AA6439 ကား ဆီလာထည့္စဥ္ နားလည္မႈလြဲျပီး Customer
ထံမွ ဆီဖိုးေငြ ထပ္ေတာင္းခံမႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ပါသည္။ Customer မွ Complaint
တက္ခ်ိန္တြင္ Assistant Manager က ခ်က္ခ်င္းအေရာင္းရပ္၍
ေရာင္းရေငြမ်ားႏွင့္ တိုက္ဆိုင္ စစ္ေဆးျပီး ေငြကြာမႈ မရွိသည္ကို
သိရွိရသည္ႏွင့္ ခ်က္ခ်င္း Customer ထံမွ ထပ္ေတာင္းထားေငြကို
ျပန္လည္ေပးအပ္ခဲ့ျပီး အႏူးအညႊတ္ ေတာင္းပန္ ေျဖရွင္းေပးခဲ့ပါသည္။
ညတြင္းခ်င္း Customer Complaint Manager ထံသို႔ Complaint ထပ္တက္သျဖင့္
ဆိုင္မွာ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့သည့္ အေျခအေနကို အခ်ိန္ႏွင့္ တေျပးညီ စံုစမ္းျပီး
Customer အား ဆိုင္ဘက္မွ နားလည္မႈလြဲမွားခဲ့သည္ ကို ေတာင္းပန္ခဲ့ပါသည္။ ည
အဆိုင္း ျပီးဆံုး၍ တာဝန္လဲလွယ္ျပီး အိမ္သို႔ ျပန္သြားေသာ ဝန္ထမ္း
ႏွစ္ဦးကိုလဲ နံနက္ပိုင္းတြင္ AA6439 Customer ထံသို႔ ဖုန္းဆက္
ေတာင္းပန္ေစခဲ့ျပီး ျဖစ္ပါသည္။ Max Energy ၏ General Manager မွလည္း
Customer ျဖစ္သူအား ေက်နပ္သည္အထိ ဖုန္းဆက္၍ ေတာင္းပန္ျပီး ျဖစ္ပါသည္။
ကုမၸဏီ အေနျဖင့္ ျဖစ္စဥ္မွာ ပါဝင္ေသာ ေပါ့ေလ်ာ့သည့္ ဝန္ထမ္း ႏွစ္ဦးႏွင့္
တာဝန္ရွိသူမ်ားအား မျဖစ္မေန အေရးယူသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေနာက္ေနာင္ကို
အလားတူျဖစ္ရပ္မ်ိဳး၊ မိမိတို႔ ဘက္မွ ထိုကဲ့့သို႔ နားလည္မႈလြဲမွားမႈမ်ိဳး
ေနာက္ထပ္ မျဖစ္ေစရန္ အထူးသတိျပဳ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။
Max
Energy ၏ စက္သံုးဆီဆိုင္ အသီးသီးတြင္ အခ်ိန္အတြယ္ အရည္အေသြး
မွန္ကန္မႈေၾကာင့္ ယခုထက္တိုင္ ဝယ္ယူအားေပးေနေသာ Customer မ်ားကိုလည္း
ဆိုင္တစ္ဆိုင္၏ ဝန္ေဆာင္မႈ အားနည္းမႈေၾကာင့္ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ျဖစ္စဥ္မ်ိဳး
ထပ္မံ မျဖစ္ပြားေအာင္ ကုမၸဏီမွ အထူးဂရုစိုက္ ၾကပ္မတ္ ေဆာင္ရြက္ ေပးသြားမည့္
အေၾကာင္း ရွင္းလင္း တင္ျပအပ္ပါသည္။
Max Energy စက္သံုးဆီဆိုင္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေဝဖန္အၾကံျပဳခ်က္မ်ားကို ဖိတ္ေခၚအပ္ပါသည္။
No comments:
Post a Comment